dinsdag 28 februari 2012

Puistjes

Ja hoor, ik word wakker en ik zie 2 puistjes op m'n wang :(
daarom ga ik jullie nu wat tips geven om puistjes te voorkomen en te verhelpen veel leesplezier 
Het verzorgen van een huid met puistjes
Het is belangrijk dat je zowel ’s ochtends als ’s avond de huid goed reinigt met een milk, wascrème of reinigingsgel en een lotion. Als je make up gebruikt kun je ’s avonds de huid het beste 2 keer reinigen met een milk om er zeker van te zijn dat de huid goed schoon is . Door je huid goed te reinigen raken de poriën minder verstopt. Gebruik 2 of 3 keer per week een scrub. Door je huid te scrubben verdun je de hoornlaag van de huid en geef je de talg een vrije afvoer. Gebruik 1 tot 2 keer per week een diepreinigend masker en stoom je gezicht ook 1 keer per week.
Drink iedere dag veel water. Twee liter per dag wordt aangeraden. Als de huid te droog is, dan kunnen dode huidcellen niet worden afgeworpen. Was je handen vaak, En probeer contact tussen je handen en je gezicht te vermijden. Ga sporten, Dit zal je doorbloeding verbeteren en je lichaam helpen om afvalstoffen af te scheiden. Door flink te sporten zweet je de onzuiverheden uit je poriën. Zorg er alleen wel voor dat je erna een douche neemt, zodat de onzuiverheden en afvalstoffen met je douchewater wegdrijven in plaats van op je huid blijven plakken. Vermijd stress, dit verergert de puistjes vaak.
Bedankt voor het lezen en ik hoop dat jullie er wat aan hadden! Ik heb een paar tips van het internet afgehaald.
BYE XX

1 opmerking: