zondag 26 februari 2012

Catrice nagellakjes

Dit is mijn eerste Catrisce nagellakje. En ik weet zeker dat ik er nog veel meer van Catrice wil. Ik zag deze kleur bij kruidvat staan en ik was al meteen in lovee. Het is nummer 090 Karl Says Tres Chic. En het nieuwe borsteltje lakt echt heel fijn. Dus zekerr blij met dit nagellakje :)
Als jullie nog MUST HAVE kleuren van Catrice weten ze het dan even in de reacties! En als jij dit lakje ook hebt: Wat vind jij ervan? Binnenkort ga ik weer naar Kruidvat om nog meer van deze mooie lakjes in te slaan
:) Dus binnenkort voeg ik nieuwe lakjes toe xx

Ja hoor ik heb er weer 4 gekocht en ik ben er echt trots op!! Ik heb deze 4 nog van de oude collectie gekocht dus ook met het oude borsteltje ik zal straks gelijk even het verschil laten zien! Ik laat nu de lakjes zien die ik gekocht heb.
                                                 
de eerste is nummer 400 Blue Cara Ciao. En ik vind deze echt zoo mooi! Je zier het niet zo goed op deze foto maar hij is echt heel mooi opvallend blauw, als ik hem op heb plaats ik nog wel een foto
Deze vind ik ook heel mooi. Het is nummer 240 Sold Out For Ever. Het is echt een hele mooie licht groen. En het is ook een hele lieve zachte kleur. Deze kleur zocht ik ook al heel lang.
Dit is nummer 570 Beavis & Mud-Head. Het is een mooie bruine kleur en ook wel tegen het donkere aan. Deze ga ik waarschijnelijk heel veel dragen.
Dit is nummer 640 Grey's Kelly. Een beetje een mix van paars en bruin en ik vind hem echt ongelovelijk                                          mooi! 
Hier zie je het verschil tussen de 2 borsteltjes de linker is de oude en de rechter is de nieuwe. Ik vind de nieuwe fijner om te lakken en je schiet wat minder snel uit.

Dat waren dus mijn lakjes! Ik wil er natuurlijk nog steeds veel meer dus weten jullie kleuren die ik absoluut ook moet kopen zet dan bij de reacties het nummer :) THANKS FOR READING

Geen opmerkingen:

Een reactie posten