zondag 26 februari 2012

Kus me, Kus me niet

Heeii, voor Nederands moet ik een boek lezen van de schrijfster Lydia Rood. Ik heb het boek: Kus me, Kus me niet gekozen. Ik moet op 6 maart een presentatie houden over Lydia Rood en dat boek. Ik ben dus hard bezig met lezen,want het boek heeft 445 bladzijdes!
Marike weet zeker dat ze op de middelbare school geen vrienden zal maken. Iedereen ziet natuurlijk meteen dat zij anders is - om over haar rare familie maar niet te spreken. Ze is stomverbaasd als een jongen haar komt vragen... voor zijn vriend! Marike zegt ja. Ze weet dat Samir haar toch niet ziet staan. Hij is ook verliefd - schrijft hij in de schoolkrant - maar dat moet natuurlijk wel op een ander meisje zijn; mooier en langer dan zij...


Als ik heb boek uit heb zal ik een recensie schrijven en het boek af of aanraden xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten